loading
attention
Du har tastet feil kode Kontakt kundeservice »
Glemt koden Abonner på magasinet
annonse
REBRANDING: Relektas modellserie Tec7 er rebrandet.
REBRANDING: Relektas modellserie Tec7 er rebrandet.

Reparerer og vedlikeholder Norge

/ 2018-05-16 08:00:49

Relekta kommer til VVS-dagene for å vise nye og kommende kunder produktspekteret innenfor reparasjoner og vedlikehold.

Selskapet har en lang tradisjon med VVS-dagene og vært med hver gang siden 2006. Slik blir det også denne høsten, da det igjen er tid for VVS-dagene 17.-19. oktober på Norges Varemesse på Lillestrøm.

Nye kontakter

– Vi kommer for å få kontakt med nye og eksisterende brukere av våre produkter og presentere aktuelle nyheter. Vi ønsker å knytte nye kontakter med potensielle brukere og informanter, sier utstillingsansvarlig Jan Bergh i Relekta AS.

Gjennom avdelingene Relekta og Norsk Industriolje leverer Relekta-Gruppen produkter for reparasjon og vedlikehold til bedrifter i Norge.

Omsetningen stoppet på 264 millioner kroner i 2017 og selskapet hadde 110 ansatte ved årsskiftet.

Relekta-Gruppen er landsdekkende med flere representanter i hvert fylke.

Relekta-Gruppen skal være i forkant med ny teknologi i driftssammenheng og tilrettelegge for kontinuerlig personlig kompetanseheving gjennom fokus på kontinuerlig forbedring av rutiner og prosesser med hensiktsmessige forbedringsmål for sentrale områder i kjernevirksomheten.

Miljøvennlig silikon

Rørleggere, vaktmestere, entreprenører, arkitekter, yrkesskoleelever og journalister er målgruppen for Relekta under VVS-dagene.

– Vi ønsker å spre ytterligere informasjon om våre produkter, tilhørende sertifikater og dokumentasjoner på kvalitet og miljø, forteller Bergh.

På standen skal selskapet blant annet vise fram XealPro, som er en ny 4. generasjons miljøvennlig silikon, samt kommende nyheter som er av interesse for VVS-bransjen.

Bergh gleder seg over fortsatt økning i Tec7-salget, lansering av XealPro og rebranding av Tec7-serien.

Aktiv markedsføring

Bergh forteller at de inviterer og informerer om standen til nye og gamle kunder gjennom egne nettsider, Facebook og Twitter at vi har stand.
.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

ABONNER på magasinet
annonse
annonse
annonse
annonse